Informasjon om kabel-tv og internett

Borettslaget har avtale med Telenor Kabel om levering av kabel-tv og internett, dette er inkludert i husleien.

Alle leiligheter er utstyrt med en TV dekoder, et modem og en trådløs router. Dette tilhører seksjonen og skal alltid følge leiligheten ved salg eller utleie. Dersom dette ikke er i leiligheten må du kontakte Telenor og bekoste dette selv.

Ønsker du å oppgradere internetthastighet eller kanalpakke må du selv betale dette i tillegg til felleskostnadene. Bestilling kan gjøre via telefon eller via «Mine sider» på Telenor.no.

Har du nettopp flyttet inn i leiligheten er det viktig at du melder inn navn, epost og mobilnummer til Telenor.

Feil med kabel-tv eller internett?
Prøv dette først:

  1. Ta ut strømkontakten til modem og trådløs router
  2. Vent 30 sekunder
  3. Sett i strømkontaktene igjen
  4. Vent 4-5 minutter før du sjekker om tv og modem fungerer igjen

Virket ikke det? Sjekk andre løsninger – KLIKK HER.

Kontakt Telenor dersom problemet fortsatt ikker er løst. 

Kontaktinfo:
Telefon: 915 09 000
Innlogging «Mine sider» på Telenor.no – KLIKK HER.

Beboerark-Komplett-okt-2019-ORG-10